ویکی‌پدیا:یوکله‌مه: نوسخه‌لر آراسینداکی فرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۱:
 
'''{{درشت|مهم:}} نه یوکله‌مک ایستییرسینیز؟ زحمت اولماسا، تفررواتلاری دقتله و ویجدانلا سئچین و اویغون 'گزینه‌نی اینتیخاب ائدین. '' '
* '''[//commons.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:UploadWizard&campaign=fa&setlang=fa بو تامامیله منیم اؤز ایشیم‌دیر و منیم‌دیر]''' — خود،من طراحاوریژینال یادیزاینئر عکاسو اصلی‌اشیا بوده‌امیارادانی‌یام و به‌تنهاییاؤزوم ایجادش کرده‌ام،یاراتمیشام.، ''به هیچ وجهصورتده'' کارآیری دیگرانکسلرین نیستایشی دئیل و نمی‌تواندآیری اثرکسین شخصاثری دیگریاولا محسوببیلمز و شوداولماز. یعنی بو کپی دئیل، اینتئرنئت‌ده گؤتورمه میشم و باشقالارینین ایشلری و اثرلرین احاطه ائتمیر)
*:به‌طور پیش‌فرض، این تصاویر در [[انبار ویکی‌مدیا|ویکی‌انبار]] بارگذاری می‌شوند تا در دیگر ویکی‌پدیاها هم قابل استفاده باشند؛ اما شما می‌توانید از [[ویژه:بارگذاری پرونده]] تصویر را فقط در ویکی‌پدیای فارسی بارگذاری کنید. تصاویر آزادی که فقط در ویکی‌پدیای فارسی بارگذاری شوند، بعداً به ویکی‌انبار منتقل خواهند شد.
* '''[[ویکی‌پدیا:بارگذاری/محتوای غیرآزاد|آلبوم اؤرتویو، کیتاب، دی‌وی‌‌دی، پول‌سوز شکیللر، تیجارت لوگوسو، سس نومونه‌سی و دیگر مؤلف حقوقلاری ایله قورونان مزمونار -]]''' — برای ''استفادهٔ منصفانه''، در صورتی که اطمینان کسب کردید امکان استفاده از تصویری آزاد وجود '''ندارد''' (مثلاً کیفیت پایینی از جلد کتاب یا نماد (لوگو) ی شرکتی است و برای معرفی در مقالهٔ همان موضوع به کار می‌رود. تصویر آزادی نیز در ویکی‌انبار وجود ندارد)