ویکی‌پدیا:بیزیم‌له ایرتیباط: نوسخه‌لر آراسینداکی فرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۳:
** مقاله یاراتماق ایسته‌ییرسیزسه ایمیل '''گؤندرمه‌یین'''، عوضینده بو یازینی اوخویون: [[ویکی‌پديا:يئنی ایشلدن‌لره کؤمک]]
** ویکی‌پدیایا ایلگیسیز یازیلاری و [[ویکی‌پدیا:جفنگیات|تبلیغاتی]] بو ایمیله '''گؤندرمه‌یین'''.
** ویکی‌پدیانین چوخلو ایشلری ویکی یازیلیمی طریقی ایله گؤروله بیلیر و ایمیل طریقی ایله '''گؤرولمور'''. احتیمالن ویکی‌پدیادا بیر دَییشیکلیک گؤرمک اوچون، سیز هامیدان چوخ لازیم اولان شخصسیز. ویکی‌پدیانی گئنیشلندیرمک اوچون [[کؤمک:همکارچیلیق|بورانی]] اوخویون.
** اکثر کارهای ویکی‌پدیا از طریق نرم‌افزار ویکی قابل انجام هستند و از طریق ایمیل انجام '''نمی‌شوند'''. برای انجام یک تغییر در ویکی‌پدیا، احتمالاً بهترین شخص برای اعمال آن تغییر خودتان هستید. برای همکاری در گسترش ویکی‌پدیا [[کؤمک:همکارچیلیق|بورانی]] را بخوانید.
** [[ویکی‌پدیا:ایلکین آراشدیرمالارا یئر وئرمه‌مک|آراشدیرما]] انجام داده‌اید و می‌خواهید آن را منتشر کنید؟ آن را برای ویکی‌پدیا '''نفرستید'''، به جای ویکی‌پدیا، انتشار در ژورنال‌های علمی و مشهور را بیازمایید.
** [[ویکی‌پدیا:ایداره‌چیلر|ویکی‌پدیا ایداره‌چیلری]] کاربرانی عادی هستند که زمانی اعتماد سایر کاربران را از طریق فعالیت در ویکی‌پدیا جلب کرده‌اند ولی تفاوت چندانی با سایر کاربران به جز در داشتن چند دسترسی خاص مانند حذف مقاله در نرم‌افزار ویکی ندارند (برای ایجاد، ویرایش یا گسترش مقاله نیازی به مدیر بودن نیست و هر کاربری مانند شما توانایی چنین کاری را دارد) برای دسترسی به مدیران، درخواست حذف یا احیای یک صفحه و یا حتی شکایت از خود مدیران از '''[[ویکی‌پدیا:ایداره‌چیلر بیلدیری تابلوسو]]''' استفاده کنید.