ویکی‌پدیا:ایشلدن صفحه‌لری: نوسخه‌لر آراسینداکی فرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۱۲۰:
 
== ایشلدن آلت‌صفحه‌لرینی سیلمک ==
داها لازیم اوْلمایان [[ویکی‌پدیا:آلت‌صفحه|آلت‌صفحه‌لری]] سیلمک اۆچون اوْنلاری بوْشالتیب، یئرینه <nowiki>{{سیل|لازیم اوْلمایان ایشلدن آلت‌صفحه‌سی}}</nowiki> شابلونونو قوْیون. بیر ایداره‌چی اوْنو یوْخلاییب سیله‌جک. آنجاق نظرده آلین؛ سیز تکجه '''اؤز''' حسابینیزین '''آلت‌صفحه‌لرینی''' سیلینیش اۆچون کاندید ائده بیلرسینیز.
گاهی پیش می‌آید که شما یک زیرصفحه برای صفحهٔ کاربری خودتان می‌سازید تنها با این منظور که یک الگو را آزمایش کنید، یا اطلاعاتی را به صورت موقت نگهداری کنید. بعد از این که استفادهٔ شما از این زیرصفحه تمام شد، ممکن است که بخواهید این زیرصفحه از ویکی‌پدیا حذف شود. در این شرایط شما اجازه دارید که درخواست حذف فوری این صفحه را بدهید.
 
برای این که زیرصفحهٔ کاربری‌تان حذف فوری بشود، تمام محتویات آن را با دستور <nowiki>{{حذف سریع}}</nowiki> جایگزین کنید. یکی از مدیران در اولین فرصت زحمت حذف آن را برای شما خواهد کشید. توجه کنید که شما فقط مجازید '''زیرصفحه'''ای از صفحهٔ کاربری '''خودتان''' را نامزد حذف کنید. هم‌چنین صفحاتی که قبلاً در یک فضای نام دیگر بوده‌اند و بعداً به فضای نام ''کاربر'' انتقال داده شده‌اند به این ترتیب حذف نمی‌شوند و باید برای آن‌ها از روش ''رای‌گیری برای حذف'' استفاده کنید؛ به‌طور خلاصه، کافی است که الگوی {{الگوی|پیشنهاد حذف}} را در اولین سطر زیرصفحهٔ موردنظر اضافه کنید، و صفحه را ذخیره کنید؛ سپس بر طبق توضیحاتی که در الگو می‌بینید، عمل کنید، تا درخواست شما با ذکر دلیل حذف در صفحهٔ [[ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف]] اضافه شود.
 
== ایشلدن صفحه‌سینی سلمک ==