ویکی‌پدیا:ایشلدن صفحه‌لری: نوسخه‌لر آراسینداکی فرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۸:
بیریسی سیزین دانیشیق صفحه‌نیزی دییشدیریب، سیزی پیام قوْیسا، صفحه‌نین اۆستونده بئله بیر تذکور سیزی یازیلاجاق:
 
<div class="usermessage">یئنی پیام‌لارینیز واردیر. <span style="color: #002BB8;">(۱ تغییر اخیر</span>).</div>
 
== ایشلدن صفحه‌م‌ده نه‌لر اوْلا بیلر؟ ==
هر زاددان قاباق اؤز ایشلدن صفحه‌نیزده <nowiki>{{ایشلدن صفحه‌سی}}</nowiki> شابلونونو قوْیا بیلرسینیز. اوْندا بئله بیر قۇتو سیزین صفحه‌نیزی آرتیریلیب، گؤرن‌لره صفحه‌نین ایشلدن صفحه‌سی اوْلدوغونو خاطیرلایاجاق. بۇ ایش '''گرک دئییل'''، آنجاق یئنی ایشلدن‌لرین بۇ صفحه‌لرله مقاله آراسیندا کیریخماقلاری‌نین قاباغینی آلاجاق.
نخست آن که می‌توانید در صفحهٔ کاربری خودتان <nowiki>{{صفحه کاربری}}</nowiki> را وارد کنید. به این ترتیب، یک جعبه مشابه چیزی که در زیر می‌بینید به صفحهٔ شما اضافه خواهد شد، که به بیننده اطلاع می‌دهد که صفحه‌ای که می‌بیند، یک صفحهٔ کاربری ویکی‌پدیا است، نه یک صفحه از دانشنامه. این کار '''الزامی نیست''' اما به خصوص به کاربران تازه‌کار ویکی‌پدیا کمک می‌کند تا صفحات کاربری را با صفحات دانشنامه اشتباه نگیرند.
 
{{ایشلدن صفحه‌سی}}
{{صفحه کاربری}}
 
دراؤز صفحهٔایشلدن کاربری‌تانصفحه‌نیزده می‌توانیدویکی‌پدیایا هرچیزیمربوط کهاوْلان قابلیازی‌لاری انطباقآرتیرا با پروژهٔ ویکی‌پدیا باشد اضافه کنیدبیلرسینیز. توجه داشته باشیدنظرده کهآلین، [[وپ:نیستدئییل|ویکی‌پدیا یک میزبان رایگان، وب‌نوشت، تهیه‌کنندهٔ فضای وب و یا وبگاه شبکه‌های اجتماعی نیست]] و به همین خاطر شما حق ندارید از صفحهٔ کاربری‌تان به‌عنوان یک صفحهٔ خانگی (home page) در وب استفاده کنید. شما می‌توانید صفحهٔ کاربری‌تان را به‌عنوان مکانی برای سازماندهی کارهایی که در ویکی‌پدیا انجام خواهید داد، در نظر گیرید، و پیوندی به مقالاتی که مرتباً به آن‌ها سر خواهید زد در آن ایجاد کنید. همچنین از آن به‌عنوان کمکی به دیگر کاربران جهت آشناکردن آنها با همکارشان در ویکی‌پدیا (یعنی خود شما) استفاده کنید.
 
یک شروع خوب می‌تواند افزودن کمی اطلاعات درمورد خودتان، به‌عنوان مثال، مواردی مانند روش برقرارکردن ارتباط با شما (پست الکترونیکی، پیام فوری و غیره)، تصویری از خودتان، نام واقعیتان، محل اقامت و اطلاعاتی درمورد تخصص و علاقه‌تان، آنچه را دوست دارید و آنچه را دوست ندارید، صفحهٔ شخصیتان و مواردی از این دست باشد. واضح است که این موارد بستگی به میزان علاقهٔ شما به حفظ حریم خصوصیتان دارد، و هیچ الزامی وجود ندارد که این اطلاعات را در صفحهٔ کاربری‌تان وارد کنید.
خط ۹۲:
 
=== مقاله‌یه بَنزَر صفحه‌لر ===
{{قیسایول|وپ:مقاله‌کیمیمقاله‌بنزر}}
ایشلدن فضاسیندا یازیلیب، مقاله‌یه اوْخشایان یازی‌لارا مقاله‌یه بَنزَر صفحه‌لر دئییلر. بوْنلارین ویکی‌پدیادا یئری یوْخ‌دور و سیلینه بیلر. ویکی‌پدیا [[وپ:دئییل|پول‌‌سۇز هاست سایتی دئییل]] و اوْندان مقاله‌یه اوْخشار صفحه‌لر و سیلینمیش مقاله‌لرین ذخیره‌سی اۆچون فایدالانماق اوْلماز.