ویکی‌پدیا:قوْروما سیاستی: نوسخه‌لر آراسینداکی فرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۱۰۷:
* مدیادا ایزلنمه‌سی کیمی دلیلر اوچون گئنیش آنجاق موقت خارابکارلیق و چیرپیشمابا معروض قالیب، اینفرادی ایشلدنلر [[ویکی‌پدیا:بلوکلاما|باغلاما]] ایمکانی اولمایان صفحه‌لرده.
* صفحه‌هایی که صحنهٔ [[ویکی‌پدیا:جنگ ویرایشی|جنگ ویرایشی]] هستند هنگامی که ''همهٔ'' طرف‌های درگیر کاربران ثبت‌نام نشده یا جدید هستند (که در غیر این صورت حفاظت کامل باید به عمل می‌آمد). چنین قاعده‌ای در مواردی که پای کاربران تأییدشدهٔ خودکار وسط است کاربرد ''ندارد''.
* آی‌پی‌لرین چوخلو کامپیوترلردن یوخسا داینامیک آی‌پی‌لردن فایدالانماقلا دییشدیرن آد یازدیرمامیش و آی‌پی دییشدیرنلر طرفیندن [[ویکی‌پدیا:دییشدیرمه ساواشی|دییشدیرمه ساواشی]] یوخسا [[ویکی‌پدیا:واندالیزم|خارابکارلیق]] معرضینده اولان صفحه‌لر.
* صفحه‌هایی که صحنهٔ [[ویکی‌پدیا:جنگ ویرایشی|جنگ ویرایشی]] یا [[ویکی‌پدیا:خرابکاری|خرابکاری]] از سوی کاربران ثبت‌نام نشده‌ای هستند که با تغییر آی.پی.، خواه با استفاده از رایانه‌های مختلف یا تغییر آدرس با استفاده از آی.پی.های دینامیک یا هر تکنیک دیگری دست به ویرایش می‌زنند.
* صفحه‌های بحثی که تحت اخلالگری مداوم بوده‌اند. چنین حفاظتی باید با مضایقه اعمال شود، چرا که از مشارکت کاربران ثبت‌نام نشده و جدید در گفتگو جلوگیری می‌کند. معمولاً یک صفحه و بحث آن بطور همزمان نباید محافظت شوند. در صورتی که یک صفحه و صفحهٔ بحثش بطور همزمان محافظت شده‌اند، در صفحهٔ بحث باید کاربران محروم شده از ویرایش به [[ویکی‌پدیا:درخواست‌های ویرایش|درخواست‌های ویرایش]] دعوت شوند تا از اینکه هیج ویرایشگری بطور کامل از مشارکت محروم نشده است اطمینان حاصل شود.
* محافظت در صفحه‌های بحث کاربران مسدود شده و آی.پی.ها باید با مضایقه اعمال شود. در عوض باید کاربر مجدداً مسدود شود بدون اینکه اجازهٔ ویرایش صفحهٔ بحث خود را داشته باشد. در صورت نیاز یا در صورتی که انسداد بدون اجازهٔ ویرایش صفحهٔ بحث مفید واقع نشود، حفاظت باید فقط برای مدت کوتاهی -نه بلندتر از دوران بندایش- اعمال شود.