ویکی‌پدیا:قوْروما سیاستی: نوسخه‌لر آراسینداکی فرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۱۳۱:
آنجاق اونلارین دییشدیرمه‌لری بیر یوخلایان تأیید ائدینجه، اوْخوجولار گؤزوندن گیزلی اولاجاقدیر.
 
یوخلانمالی دییشدیرمه‌لر صفحه گئچمیشینده «یوخلانمالی دییشدیرمه» اتیکتی ایله گوروشه‌جکدیر. بوتون اوخوجولار طرفیندن سوْنونجو یوخلانمیش نوسخه (قالیجی نوسخه) گوروشه‌جکدیر. سیستمه گیریش ائدن ایشلدنلر صفحه‌نین بوتون سونونجو دییشدیرمه‌لر اعمال اولونموش نوسخه‌سینی گوره‌جکلر. یوخلاما حقی اولمایان ایشلدنلر یوخلانمامیش دییشدیرمه‌سی اولان صفحه‌لرده دییشدیرمه ائدیرلرسه، اونلارین دییشدیرمه‌لری ده «یوخلانمالی دییشدیرمه» اتیکتی یئییب، سیستمه گیرمه‌میش ایشلدنلر اوچون گیزلی اولاجاقدیر.
تغییرات نیازمند به بازبینی با برچسب «ویرایش در حال انتظار» در تاریخچهٔ صفحه قابل دیدن هستند. آخرین نسخهٔ بررسی شده (نسخهٔ پایدار) توسط قابل عموم قابل دیدن است. کاربرانی که به سامانه وارد شده‌اند آخرین نسخهٔ ویرایش شدهٔ صفحه را با تمام تغییرات صورت گرفته می‌بینند. هنگامی که ویرایشگرانی که گشت‌زن نیستند در صفحه‌ای که هنوز دارای ویرایش در حال انتظار است ویرایشی کنند، ویرایش‌های آنها هم برچسب «ویرایش در حال انتظار» می‌خورد و برای کاربرانی که به سامانه وارد نشده‌اند غیر قابل رؤیت می‌شود.
 
چه کاربرانی که گشت خودکار هستند و چه کاربرانی که نیستند هنگام فشردن زبانهٔ ''ویرایش'' آخرین نسخهٔ مقاله را ویرایش می‌کنند. در صورتی که «ویرایش در حال انتظار»ی برای گشت‌زنی وجود داشته باشد، در کنار عنوان مقاله سمت چپ جعبه‌ای نمایش داده می‌شود که وجود ویرایش‌های در حال اتنظار را اعلام می‌کند. برای اطلاعات بیشتر [[ویکی‌پدیا:تغییرات در حال انتظار]] را ببینید.