فایلین اصلی(۶٬۴۹۸ × ۸٬۱۲۳ پیکسل, فایل اؤلچوسو: ۱۷٫۴۵ مگابایت, MIME نوعو: image/jpeg)

بو فایل ویکی‌انبار-دن‌دیر و آیری پروژه‌ده ایستیفاده اولماق امکانی وار. اونون باره‌سینده اولان شرح فایلین شرح صحیفه‌سی آشاغیدا گوستریلیب.

قیساسی

آچیقلاما
English: Astronaut Edwin E. Aldrin, Jr.
تاریخ
قایناق Description page (direct image link)
یازار NASA
آیری نوسخه‌لر File:Buzz Aldrin (S69-31743).jpg (original)

ویکی‌پدیا

 این پرونده یک نگارهٔ برگزیده در ویکی‌پدیای انگلیسی (Featured pictures) است و یکی از بهترین نگاره‌ها به شمار می‌رود.

اگر به نظرتان این پرونده باید در انبار ویکی‌مدیا هم برگزیده باشد حتماً آن را نامزد کنید.
اگر تصویری با کیفیت مشابه دارید که می‌توان آن را تحت مجوز حق‌تکثیر مناسب منتشر کرد حتماً بارگذاری‌اش کنید، برچسب حق‌تکثیر مناسب به آن بزنید و نامزدش کنید.

این نگاره یا ویدیو توسط مرکز فضایی جانسون سازمان ملی هوانوردی و فضایی (NASA)ایالات متحدهٔ آمریکا تحت شناسهٔ عکس: S69-31743کاتالوگ شده‌است.

این برچست وضعیت حق تکثیر اثر ضمیمه شده را مشخص نمی‌کند. یک برچسپ معمولی همچنان مورد نیاز است. Commons:Licensing را برای کسب اطلاعات مشاهده فرمایید.
زبان‌های دیگر:

لیسانس

Public domain این پرونده در مالکیت عمومی قرار دارد چرا که توسط ناسا ایجاد شده است. سیاست حق تکثیر ناسا بیان می‌کند که «مواد ناسا با حق تکثیر محافظت نمی‌شوند، مگراینکه ذکر شده باشد». (Template:PD-USGov، صفحهٔ سیاست حق تکثیر ناسا یا سیاست جی‌پی‌ال استفاده از تصاویر را ببینید.)
هشدارها:
Personality rights اگرچه این اثر با پروانهٔ آزاد منتشر شده یا در مالکیت عمومی قرار دارد، ممکن است انسان(های) نمایش‌داده‌شده از حقوقی برخوردار باشند که استفادهٔ مجدد از اثر را در برخی موارد به صورت قانونی به کسب اجازه از صاحب عکس منوط کند. در این صورت، یک رضایت‌نامهٔ مانکن یا سایر مدارک مبتنی بر رضایت می‌تواند شما را از ادعای تخلف محافظت کند. ممکن است بارگذار بتواند به شما برای گرفتن چنین رضایت‌نامه‌ای کمک کند، هرچند موظف به انجام این کار نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر تکذیب‌نامهٔ عمومی سایت را ببینید.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید
American Astronaut Buzz Aldrin, the second human to walk on the Moon

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

۱۶ آوریل 1969

checksum انگلیسی

5bee8870ca6e3474c04b29cb754f4cb9e7cbb448

۱۸٬۲۹۷٬۶۱۱ بیت

بلندی فارسی

۸٬۱۲۳ پیکسل

عرض فارسی

۶٬۴۹۸ پیکسل

فايل گئچمیشی

فايلین اول‌کی وئرسیياسینی گؤرمک اۆچون گۆن/تاریخ بؤلمه‌سینده‌کی تاریخلری تێقلايین.

تاریخ/واختکیچیک عکساؤلچولرایشلدنباخیش
ایندیکی‏۱۷ جولای ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۱۱‏۱۷ جولای ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۱۱ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۶٬۴۹۸ در ۸٬۱۲۳ (۱۷٫۴۵ مگابایت)CoffeeandcrumbsRestoration to remove spots, scratches and other imperfections in the original.
‏۱۷ جولای ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۰۵‏۱۷ جولای ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۰۵ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۶٬۴۹۸ در ۸٬۱۲۳ (۶٫۲۵ مگابایت)CoffeeandcrumbsCopy using CropTool with lossless mode before uploading restoration.

آشاغیداکی صحیفه بو فایلا باغلانیر

فایلین باشاباش ایشلنیلمه‌سی

بو فایل آشاغی داکی آیری ویکی لرده ایشلَنیر:

بو فایلینسراسری ایستفاده لرینه باخین.