فایل:PostamtDillingenNeorenaissanceL1000485 (2) retouched.JPG

فایلین اصلی(۱٬۷۴۰ × ۱٬۸۷۶ پیکسل, فایل اؤلچوسو: ۸۹۳ کیلوبایت, MIME نوعو: image/jpeg)

بو فایل ویکی‌انبار-دن‌دیر و آیری پروژه‌ده ایستیفاده اولماق امکانی وار. اونون باره‌سینده اولان شرح فایلین شرح صحیفه‌سی آشاغیدا گوستریلیب.

قیساسی

آچیقلاما
Deutsch: Postamt Dillingen/Saar, Neorenaissance, erbaut 1906–1907, (Stadtarchiv Dillingen/Saar)
تاریخ
قایناق یوکله‌یه‌نین اؤز ایشی
یازار Oktobersonne

لیسانس

Public domain
این اثر در ایالات متحده آمریکا در مالکیت عمومی قرار دارد به این دلیل که قبل از ۱ ژانویهٔ ۱۹۲۹ منتشر یا در ادارهٔ حق تکثیر آمریکا ثبت شده‌است.

آثار ماکلیت عمومی می‌بایست خارج از حق تکثیر هم در آمریکا و هم در کشور مبدأ اثر باشند تا بتوانند در ویکی‌انبار قرار بگیرند. اگر اثر، اثر ایالات متحده آمریکا نباشد، پرونده می‌بایست یک برچسپ حق تکثیر اضافی داشته باشند که وضعیت حق تکثیر را در کشور مبدأ مشخص کند.


این یک عکس دستکاری شده است به این معنی که به صورت دیجیتالی از نسخهٔ اصلی تغییر یافته‌است. تغییرها: contrast equalised, lightened, desaturated. اصل آن را می‌توان در اینجا مشاهده کرد: PostamtDillingenNeorenaissanceL1000485 (2).JPG. تغییرها توسط Editor+PawełMM انجام شده‌است.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

۱۷ آوریل 2014

فايل گئچمیشی

فايلین اول‌کی وئرسیياسینی گؤرمک اۆچون گۆن/تاریخ بؤلمه‌سینده‌کی تاریخلری تێقلايین.

تاریخ/واختکیچیک عکساؤلچولرایشلدنباخیش
ایندیکی‏۱۷ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۰۸‏۱۷ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۰۸ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۱٬۷۴۰ در ۱٬۸۷۶ (۸۹۳ کیلوبایت)PawełMMbetter version
‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۰۱‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۰۱ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۱٬۷۴۰ در ۱٬۸۷۶ (۸۲۹ کیلوبایت)PawełMM=={{int:filedesc}}== {{Information |description={{de|1=Postamt Dillingen/Saar, Neorenaissance, erbaut 1906–1907, (Stadtarchiv Dillingen/Saar)}} |date=2014-04-17 16:31:10 |source={{own}} |author=Oktobersonne |permission= |other v...

آشاغیداکی صحیفه بو فایلا باغلانیر

فایلین باشاباش ایشلنیلمه‌سی

بو فایل آشاغی داکی آیری ویکی لرده ایشلَنیر:

مِتابیلگی‌لر