SFE.png(۲۴۰ × ۲۴۰ پیکسل, فایل اؤلچوسو: ۷ کیلوبایت, MIME نوعو: image/png)

بو فایل ویکی‌انبار-دن‌دیر و آیری پروژه‌ده ایستیفاده اولماق امکانی وار. اونون باره‌سینده اولان شرح فایلین شرح صحیفه‌سی آشاغیدا گوستریلیب.

قیساسی

آچیقلاما
Español: Escudo Independiente Santa Fe
تاریخ
قایناق http://independientesantafe.com/
یازار Club Independiente Santa Fe

لیسانس

Public domain
این تصویر از متن فاقد شرایط لازم برای حق تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی قرار دارد، به این دلیل که شامل اطلاعاتی است که به صورت مشترک بدون خلاقیت کافی مؤلف آن هستند. حقایق، داده‌ها و اطلاعات غیر اصل در خط تایپ عمومی یا دست خط ساده و اشکال سادهٔ هندسی با حق تکثیر محافظت نمی‌شوند. توجه: این الگو به طور عمومی به عکس نثر یا سایر متن‌های خلاقانه که به اندازهٔ کافی بلند هستند که واجد شرایط حق تکثیر باشند، بکار نمی‌رود.
Trademarked این اثر حاوی مطالبی است که امکان دارد در یک یا چند حوزه از قوانین نشانه تجاری مشمول این قوانین شود. قبل از استفاده از این اثر، ابتدا اطمینان حاصل کنید برای شرایطی که شما قصد بهره برداری دارید تحت قوانین نامبرده شده،حق استفاده از این اثر را دارید. شما شخصاٌ مسئول عدم تجاوز از حقوق این نشانه تجاری هستید. لطفاٌ صفحه تکذیب‌نامهٔ عمومی ما را مطالعه فرمایید. استفاده از این نشانه تجاری، دلالت بر تائید دارنده اثر بوسیله ویکی کامانز و بنیاد ویکی‌مدیا نیست، و نه بالعکس.
این برچست وضعیت حق تکثیر اثر ضمیمه شده را مشخص نمی‌کند. یک برچسپ معمولی همچنان مورد نیاز است. Commons:Licensing را برای کسب اطلاعات مشاهده فرمایید.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

۱ ژانویه 2016

فايل گئچمیشی

فايلین اول‌کی وئرسیياسینی گؤرمک اۆچون گۆن/تاریخ بؤلمه‌سینده‌کی تاریخلری تێقلايین.

تاریخ/واختکیچیک عکساؤلچولرایشلدنباخیش
ایندیکی‏۲۳ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۴۴‏۲۳ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۴۴ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۲۴۰ در ۲۴۰ (۷ کیلوبایت)Juan199203User created page with UploadWizard

آشاغیداکی صحیفه بو فایلا باغلانیر

فایلین باشاباش ایشلنیلمه‌سی

بو فایل آشاغی داکی آیری ویکی لرده ایشلَنیر:

«https://azb.wikipedia.org/wiki/فایل:SFE.png»-دن آلینمیش‌دیر